Участь в методико-дидактичному семінарі
"Europa. Ich will es wissen!"
Проект: «Освіта без кордонів».
"Europa. Ich will es wissen!"
Проект: «Освіта без кордонів».
Мета проекту: підвищити інтерес
до вивчення іноземних мов, удосконалити мовленнєві компетенції учнів і
вчителів.
Завдання проекту:
- налагодження освітніх контактів, співпраці в міжнародних проектах, активізації партнерських освітянських зв'язків;
- підвищити кваліфікаційний рівень викладачів іноземних мов;
- підвищити рівень комунікативної культури учнів і вчителів.
- забезпечити дієву організаційну, методичну підтримку комплексних програм регіонального та міжнародного освітнього партнерства;
- налагодити міжнародну і міжрегіональну співпрацю з метою обміну й поширення педагогічного досвіду;
- розширювати міжнародну співпрацю у сфері новітніх педагогічних технологій;
- удосконалювати форми й методи партнерської співпраці;
- залучати учнів та педагогів закладу до участі в міжнародних освітніх проектах, програмах і конкурсах.
Пріоритети проекту: набуття
учасниками навчально-виховного процесу освітніх компетентностей, які забезпечать їм конкурентоспроможність на європейському та
світовому ринках праці.
Очікувані результати:
- підвищення інтересу та мотивації до вивчення іноземних мов;
- удосконалення мовленнєвих компетенцій учнів і вчителів;
- підвищення кваліфікаційного рівня викладачів іноземних мов;
- сприяння оснащенню кабінетів для профільного навчання старшокласників;
- налагодження конструктивних зв’язків між школами різних країн;
- розуміння морально-правових цінностей і надбань Європи та позиції України серед країн Європи, її подальшого шляху та вибору;
- виховання комунікативної культури, толерантності, взаємоповаги між однолітками різних країн;
- долучення до культурних скарбниць різних країн;
- розширення кругозору, підвищення інтелектуального рівня школярів і викладачів.
План
роботи творчої групи у рамках проекту
«Освіта
без кордонів» на 2015-2016 н.р.
№
|
Зміст заходу
|
Термін виконання
|
Виконавці
|
1
|
Обговорення,
складання та затвердження річного та перспективного плану роботи творчої
групи учасників проекту
|
Вересень
|
Учасники проекту
|
2
|
Відвідування
Вінницької центральної міської бібліотеки ім. І.Бевза – учасника проекту
«Заочний абонемент», що проводить Goethe-Institut в
Україні
|
Жовтень
|
Бобовська С.М.
учні 7-А класу
|
3
|
Відвідування
семінару на базі КВНЗ на тему «Основні мотиви Вальдорфпедагогіки»
|
Жовтень-грудень
|
Мізернюк Н.І.
|
4
|
Участь
у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч» та «Puzzle»
|
Листопад
|
Вчителі англійської мови
|
5
|
Підготовка
та публікування рубрики « It is interesting to know», та «Für Wissbegierige » у шкільній газеті
|
Протягом навчального року
|
Бобовська С.М Скупа І.І.
Ольхович І.А.
Носенко І.В.
|
6
|
Співпраця з учасниками
гуртка «ЮІР»
|
1 раз у семестр
|
Вчителі іноземних мов
|
7
|
Відвідування ДНЗ №26
та №47 з метою налагодження комунікативних зв’язків з учнями школи (Шоу – програма «Little House in the Wood»)
|
1 раз у семестр
|
Ольхович І.А.
Чабанюк Т.П.
Мазур Н.В.
|
8.
|
Зустріч
із вихованцями випускної групи ДНЗ №47 в межах мистецького тижня
|
Грудень
|
Яремчук В.М.
|
9
|
Відвідування
методико-дидактичного семінару для вчителів німецької мови „Europa. Ich will es wissen!“, який організовує Німецький культурний центр
Гете-Інституту в Україні
|
18-19 12.2015
|
Бобовська С.М.
Скупа І.І.
|
10
|
Участь
у конкурсі «My motherland: the place where I live / the place I love the most»
|
Листопад-лютий
|
Вчителі англійської мови
|
11.
|
Участь
учнів у міжнародній програмі „Access” за підтримки посольства
США в Україні
|
Жовтень 2015 – серпень 2017
|
Учні 8-9 класів
|
12
|
Експозиція
англійською та німецькою мовами на тему «Гороскоп» та «Як кольори впливають
на людину»
|
Лютий
|
Бобовська С.М.
Ольхович І.А.
Мазур Н.В.
|
13
|
Участь
у тематичних вебінарах англійською та німецькою мовами
|
Протягом року
|
Вчителі іноземних мов
|
14
|
Демонстрація
відеофільмів англійською та німецькою мовами, присвячена традиціям та звичаям
Німеччини та Великобританії, освіті в Англії та Німеччині
|
Березень
|
Скупа І.І.
Мізернюк Н.І.
|
15
|
Накопичення
дидактичної та методичної аутентичної літератури, що пропонують німецькі та
англійські
видавництва
|
Протягом року
|
Вчителі іноземних мов
|
16
|
Відвідування
тематичної виставки, присвяченої традиціям та звичаям німецького народу.
|
Квітень
|
Скупа І.І.
учні 8-х класів
|
17
|
Обговорення
плану роботи творчої групи учасників
проекту на 2016-2017 н.р.
|
Травень
|
Учасники проекту
|
Рубрика в шкільній газеті "Для допитливих"
Tierkreiszeichen Charaktereigenschaften
Die
wichtigsten Eigenschaften des Widders sind Mut und Unternehmungsgeist. Er ist voller Energie, aktiv
und impulsiv, aber auch eigensinnig und ehrgeizig. Seine großen Ansprüche stehen dem
Widder manchmal im Weg. Doch meistens behält er in allen Situationen seinen
Optimismus.
Der
Stier ist ein
familienbewusster Mensch, der keine plötzlichen Veränderungen mag. Er hat ein
großes Bedürfnis nach Sicherheit. Was der Stier tut, führt er mit großer
Ausdauer und Beharrlichkeit durch. Stiergeborene sind Menschen mit viel Sinn
für das Schöne und Angenehme im Leben.
Zwillinge sind sehr offene,
kommunikative Menschen. Sie sind wissensdurstig und neugierig und gehen auf
alles Neue ein. Doch sie sind auch sehr unbeständig und verlieren schnell das
Interesse an einer Sache, sobald etwas anderes lockt. Zwillinggeborene sind phantasievoll
und kreativ. Doch meistens interessieren sie sich für alles nur oberflächlich.
Der
Krebs hat ein
großes Sicherheitsbedürfnis in allen Bereichen, die sein Leben betreffen. Er ist
ein empfindsamer Mensch, den man leicht verletzen kann. Seine Neigung zu Pessimismus erschwert ihm oft das Leben.
Der Löwe hat einen großen Drang zu Selbständigkeit und Unabhängigkeit,
und vor allem liebt er Bewunderung und Anerkennung. Er hat ein ausgeprägtes
Selbstbewusstsein und ist bisweilen sehr dominant. Löwengeborene mögen
es nicht, sich unterzuordnen oder Anweisungen zu befolgen.
Typische
Merkmale der Jungfrau sind Bescheidenheit und Realitätssinn.
Die Jungfrau handelt nur selten unüberlegt. Sie ist pünktlich, pflichtbewusst und treu.
Jungfrauen sind heitere Menschen, die eine Ruhe ausstrahlen.
Waage-Menschen sind Optimisten, die bereit sind, jeder Schwierigkeit
entgegenzutreten. Sie wünschen sich Gerechtigkeit, Klarheit und Harmonie. Da
sie keine Disharmonien ertragen können, lassen sie sich oft bereitwillig auf Kompromisse ein. Dann
können sie leicht in Konflikte mit sich selbst geraten.
Der Skorpion ist sehr wahrheitsliebend,
vergisst
nichts, positiv wie negativ, und duldet keine Halbheiten. Der Skorpion geborene
kann sehr charmant sein und ist in allen sozialen Beziehungen zuverlässig und
hilfsbereit. Er hat die Fähigkeit, anderen tief in die Seele zu schauen. Doch
äußert er sich sehr direkt, manchmal beinahe brutal.
Der
Schütze ist ein
heiterer Mensch. Er ist offen und voller Energie. Schützengeborene sagen, was
sie denken. Sie nehmen sich und ihre Ansichten wichtig, man kann sie nur schwer
von einem anderen Standpunkt überzeugen. Meistens ist der Schütze wenig
kompromissbereit. Er braucht viel Freiraum im privaten sowie im beruflichen
Bereich. Einschränkungen kann er
nicht ertragen.
Der
Steinbock lebt nach
dem Prinzip: «Lob erhält man nur für vollbrachte Verdienste». Er ist fleißig
und ernsthaft. Steinbockgeborene verfügen über einen großen Realitätssinn,
wirken aber manchmal kühl kalkulierend. Dank ihrer Fähigkeit sich zu
konzentrieren, können sie auch ihre kreativen oder künstlerischen Ideen
umsetzen.
Der
Wassermann ist ein Träumer,
der ohne Einschränkungen vor sich hin leben möchte, da er keine Regeln mag. Er
liebt es, sich auf die Suche nach dem Neuen zu begeben. Wassermanngeborene
verlassen sich nur selten vollständig auf andere Menschen. Trotzdem haben sie
meistens einen großen Freundeskreis, weil sie tolerant und hilfsbereit sind.
Fische sprechen nur wenig über ihre Gefühle und
Empfindungen, zeigen aber immer ein großes Verständnis für andere. Sie sind
gute Freunde. Fischgeborene meiden es, im Mittelpunkt zu stehen. Sie
verschließen gerne die Augen vor den Problemen, um in angenehmere Sphären zu
gleiten.
Немає коментарів:
Дописати коментар