Проектна діяльність

Участь в методико-дидактичному семінарі 
"Europa. Ich will es wissen!"





Проект:  «Освіта без кордонів».


Мета проекту: підвищити інтерес  до вивчення іноземних мов, удосконалити мовленнєві компетенції учнів і вчителів.

Завдання проекту:
  • налагодження освітніх контактів, співпраці в між­народних проектах, активізації партнерських освітянських зв'язків;
  • підвищити кваліфікаційний рівень викладачів іноземних мов;
  •  підвищити рівень комунікативної культури учнів і вчителів.
  • забезпечити дієву організаційну, методичну підтримку комплексних програм регіонального та міжнародного освітнього партнерства;
  •  налагодити міжнародну і міжрегіональну співпрацю з метою обміну й поширення педагогічного досвіду;
  • розширювати міжнародну співпрацю у сфері новітніх педагогіч­них технологій;
  • удосконалювати форми й методи партнерської співпраці;
  • залучати учнів та педагогів закладу до участі в міжнародних освітніх проектах, програмах і конкурсах.


                   Пріоритети проекту: набуття учасниками навчально-виховного процесу освітніх компетентностей, які забезпечать їм конкурентоспро­можність на європейському та світовому ринках праці.


Очікувані результати:
  • підвищення інтересу та мотивації до вивчення іноземних мов;
  • удосконалення мовленнєвих компетенцій учнів і вчителів;
  • підвищення кваліфікаційного рівня викладачів іноземних мов;
  • сприяння оснащенню кабінетів для профільного навчання старшокласників;
  • налагодження конструктивних зв’язків між школами  різних країн;
  • розуміння морально-правових цінностей і надбань Європи та позиції України серед країн Європи, її подальшого шляху та вибору;
  • виховання комунікативної культури, толерантності, взаємоповаги між однолітками різних країн;
  • долучення до культурних скарбниць різних країн;
  • розширення кругозору, підвищення інтелектуального рівня школярів і викладачів.

План роботи творчої групи у рамках проекту
«Освіта без кордонів» на 2015-2016 н.р.



Зміст заходу
Термін виконання
Виконавці
1
Обговорення, складання та затвердження річного та перспективного плану роботи творчої групи  учасників проекту
Вересень
Учасники проекту
2
Відвідування Вінницької центральної    міської   бібліотеки ім. І.Бевза – учасника проекту «Заочний абонемент», що проводить Goethe-Institut в Україні
Жовтень
Бобовська С.М.
учні 7-А класу
3
Відвідування семінару на базі КВНЗ на тему «Основні мотиви Вальдорфпедагогіки»
Жовтень-грудень
Мізернюк Н.І.
4
Участь у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч» та «Puzzle»
Листопад
Вчителі англійської мови
5
Підготовка та публікування рубрики « It is interesting to know», та «Für Wissbegierige » у шкільній газеті
Протягом навчального року
Бобовська С.М Скупа  І.І.
Ольхович І.А.
Носенко І.В.
6
Співпраця з учасниками гуртка «ЮІР»
1 раз у семестр
Вчителі іноземних мов
7
Відвідування ДНЗ №26 та №47 з метою налагодження комунікативних зв’язків з учнями школи  (Шоу – програма  «Little House in the Wood»)
1 раз у семестр
Ольхович І.А.
Чабанюк Т.П.
Мазур Н.В.
8.
Зустріч із вихованцями випускної групи ДНЗ №47 в межах мистецького тижня
Грудень
Яремчук В.М.
9
Відвідування методико-дидактичного семінару для вчителів німецької мови „Europa. Ich will es wissen!“, який організовує Німецький культурний центр Гете-Інституту в Україні
18-19 12.2015
Бобовська С.М.
Скупа І.І.
10
Участь у конкурсі «My motherland: the place where I live / the  place I love the most»
Листопад-лютий
Вчителі англійської мови
11.
Участь учнів у міжнародній програміAccess за підтримки посольства США в Україні
Жовтень 2015 – серпень 2017
Учні 8-9 класів
12
Експозиція англійською та німецькою мовами на тему «Гороскоп» та «Як кольори впливають на людину»
Лютий
Бобовська С.М.
Ольхович І.А.
Мазур Н.В.
13
Участь у тематичних вебінарах англійською та німецькою мовами
Протягом року
Вчителі іноземних мов
14
Демонстрація відеофільмів англійською та німецькою мовами, присвячена традиціям та звичаям Німеччини та Великобританії, освіті в Англії та Німеччині
Березень
Скупа І.І.
Мізернюк Н.І.

15
Накопичення дидактичної та методичної аутентичної літератури, що пропонують німецькі та англійські
видавництва 
Протягом року
Вчителі іноземних мов
16
Відвідування тематичної виставки, присвяченої традиціям та звичаям німецького народу.
Квітень
Скупа І.І.
учні 8-х класів

17
Обговорення плану роботи творчої групи  учасників проекту на 2016-2017 н.р.
Травень
Учасники проекту


    Рубрика в шкільній газеті "Для допитливих"
                 Tierkreiszeichen                                             Charaktereigenschaften 
               
             



  Die wichtigsten Eigenschaften des Widders  sind Mut und Unternehmungsgeist. Er ist voller Energie, aktiv und impulsiv, aber auch eigensinnig und ehrgeizig. Seine großen Ansprüche stehen dem Widder manchmal im Weg. Doch meistens behält er in allen Situationen seinen Optimismus.

  Der Stier ist ein familienbewusster Mensch, der keine plötzlichen Veränderungen mag. Er hat ein großes Bedürfnis nach Sicherheit. Was der Stier tut, führt er mit großer Ausdauer und Beharrlichkeit durch. Stiergeborene sind Menschen mit viel Sinn für das Schöne und Angenehme im Leben.

  Zwillinge sind sehr offene, kommunikative Menschen. Sie sind wissensdurstig und neugierig und gehen auf alles Neue ein. Doch sie sind auch sehr unbeständig und verlieren schnell das Interesse an einer Sache, sobald etwas anderes lockt. Zwillinggeborene sind phantasievoll und kreativ. Doch meistens interessieren sie sich für alles nur oberflächlich.

Der Krebs hat ein großes Sicherheitsbedürfnis in allen Bereichen, die sein Leben betreffen. Er ist ein empfindsamer Mensch, den man leicht verletzen kann. Seine Neigung zu Pessimismus erschwert ihm oft das Leben.

Der Löwe hat einen großen Drang zu Selbständigkeit und Unabhängigkeit, und vor allem liebt er Bewunderung und Anerkennung. Er hat ein ausgeprägtes Selbstbewusstsein und ist bisweilen sehr dominant. Löwengeborene mögen es nicht, sich unterzuordnen oder Anweisungen zu befolgen.

Typische Merkmale der Jungfrau sind Bescheidenheit und Realitätssinn. Die Jungfrau handelt nur selten unüberlegt. Sie ist pünktlich, pflichtbewusst und treu. Jungfrauen sind heitere Menschen, die eine Ruhe ausstrahlen.       

Waage-Menschen sind Optimisten, die bereit sind, jeder Schwierigkeit entgegenzutreten. Sie wünschen sich Gerechtigkeit, Klarheit und Harmonie. Da sie keine Disharmonien ertragen können, lassen sie sich oft bereitwillig auf Kompromisse ein. Dann können sie leicht in Konflikte mit sich selbst geraten.

Der Skorpion ist sehr wahrheitsliebend, vergisst nichts, positiv wie negativ, und duldet keine Halbheiten. Der Skorpion geborene kann sehr charmant sein und ist in allen sozialen Beziehungen zuverlässig und hilfsbereit. Er hat die Fähigkeit, anderen tief in die Seele zu schauen. Doch äußert er sich sehr direkt, manchmal beinahe brutal.

Der Schütze ist ein heiterer Mensch. Er ist offen und voller Energie. Schützengeborene sagen, was sie denken. Sie nehmen sich und ihre Ansichten wichtig, man kann sie nur schwer von einem anderen Standpunkt überzeugen. Meistens ist der Schütze wenig kompromissbereit. Er braucht viel Freiraum im privaten sowie im beruflichen Bereich. Einschränkungen kann er nicht ertragen.

Der Steinbock lebt nach dem Prinzip: «Lob erhält man nur für vollbrachte Verdienste». Er ist fleißig und ernsthaft. Steinbockgeborene verfügen über einen großen Realitätssinn, wirken aber manchmal kühl kalkulierend. Dank ihrer Fähigkeit sich zu konzentrieren, können sie auch ihre kreativen oder künstlerischen Ideen umsetzen.

Der Wassermann  ist ein Träumer, der ohne Einschränkungen vor sich hin leben möchte, da er keine Regeln mag. Er liebt es, sich auf die Suche nach dem Neuen zu begeben. Wassermanngeborene verlassen sich nur selten vollständig auf andere Menschen. Trotzdem haben sie meistens einen großen Freundeskreis, weil sie tolerant und hilfsbereit sind.


Fische sprechen nur wenig über ihre Gefühle und Empfindungen, zeigen aber immer ein großes Verständnis für andere. Sie sind gute Freunde. Fischgeborene meiden es, im Mittelpunkt zu stehen. Sie verschließen gerne die Augen vor den Problemen, um in angenehmere Sphären zu gleiten.

Немає коментарів:

Дописати коментар